PLAN ZAJĘĆ 2024/2025 ważny od 7.10.2024r |
dzień tygodnia |
godzina lekcyjna |
czas trwania lekcji |
TECHNIK MASAŻYSTA |
sala |
|
|
|
sem. I TMw
-opiekun M. Jóźwik |
|
poniedziałek |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Kompetencje
personalne i społeczne MO |
13 |
11 |
16.55-17.40 |
Kompetencje
personalne i społeczne MO |
13 |
12 |
17.45-18.30 |
Pierwsza pomoc
AP/ BHP IC |
A6 |
13 |
18.35-19.20 |
Pierwsza pomoc
AP/ BHP IC |
A6 |
14 |
19.25-20.10 |
Anatomia i
fizjologia AP/BZ |
A11 |
15 |
20.15-21.00 |
Anatomia i
fizjologia AP/BZ |
A11 |
16 |
21.05.-21.45 |
|
|
wtorek |
|
|
|
|
6 |
12.40-13.25 |
|
|
7 |
13.35-14.20 |
|
|
8 |
14.25-15.10 |
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
10 |
16.05-16.50 |
|
|
11 |
16.55-17.40 |
|
|
12 |
17.45-18.30 |
|
|
13 |
18.35-19.20 |
|
|
14 |
19.25-20.10 |
|
|
15 |
20.10-20.55 |
|
|
środa |
|
|
|
|
6 |
12.40-13.25 |
|
|
7 |
13.35-14.20 |
|
|
8 |
14.25-15.10 |
|
|
9 |
15.15-16.00 |
|
|
10 |
16.05-16.50 |
Anatomia
topograficzna MJ |
A6 |
11 |
16.55-17.40 |
Anatomia
topograficzna MJ |
A6 |
12 |
17.45-18.30 |
Teoria masażu MJ |
20A |
13 |
18.30-19.15 |
Teoria masażu MJ |
20A |
14 |
19.25-20.10 |
|
|
15 |
20.10-20.55 |
|
|
czwartek |
|
|
|
|
6 |
12.40-13.25 |
|
|
7 |
13.35-14.20 |
|
|
8 |
14.25-15.10 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
9 |
15.15-16.00 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
10 |
16.05-16.50 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
11 |
16.55-17.40 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
12 |
17.45-18.30 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
13 |
18.30-19.20 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
14 |
19.25-20.10 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
15 |
20.10-20.55 |
Pracownia masażu
MJ |
A8 |
|
|
|
|
|
niedziela |
1 |
8.00-8.45 |
|
|
2 |
8.50-9.35 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
3 |
9.40-10.25 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
4 |
10.30-11.15 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
5 |
11.20-12.05 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
6 |
12.10-12.55 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
7 |
13.00-13.45 |
Podstawy
działalności gospodarczej LK |
|
8 |
13.50-14.35 |
|
|
9 |
14.40-15.25 |
|
|
|
|
|
|
|